26 de nov. 2012

Marató pirata Montserrat by Koala's Team

Desprès de MOOOOLT de temps sense escriure, tornem a la carrera. La setmana passa de ens varem reunir una bona colla d'amics per parlar de la temporada 2013 dels AMFIBIS X-TREM, doncs resulta que amb la broma ja han passat 5 anys des de que varem iniciar aquest petit projecte i tornem amb ganes de corre i trescar per les muntanyes, a hores d'ara estem traçant el rumb de la següent temporada, on sembla a ser que hi ha moltes ganes de corre i participar en curses i entrenaments col·lectius que mica en mica us anirem narrant en aquest blog.

Arribant a Can Massana
Per començar aquesta nova temporada, el dissabte  varem llevar-nos molt, d'hora molt d'hora, doncs a les 6:00h sortíem del Bruc per disfrutar de la marató pirata dels Koala's Team.
Jaume, Sebas i Poldu, preparats, pujada fresqueta direcció Sant Jeroni on ens passa tot el fred, arribats al cim, fotografia de rigor, entre la boira i escales avall per arribar al Pla dels ocells i direcció Sant Joan, seguim baixant fins a Collbató, avituallament i cap a les coves de Salnitre, Sant Miquel i avall ràpid cap al Monestir, parada breu, GR i Santa Cecilia, aquí el 2n avituallament, cervezeta de rigor, donut, entrapa de pernil i sortida. Aquí en Jaume ens deixa, doncs una molèstia al genoll i el seny (aquest cop el va fer servir) fa que plegui.

Foto de família de la MPM
En Sebas i en Pol, juntament amb la Suri, que aguanta com una javata, segueixen, ara reduint el ritme, doncs el camí no és fàcil i els quilometres ja comencen a pesar. Desprès de varis tobogans arribem a Can Massana, últim avituallament, aquí ens tenen preparades unes petites i divertides proves, doncs colorete, llavis fúcsies, ulleres triposes i a fer un llançaments de golf i saltar a la "xarranca", quin mal de quàdriceps...cervezeta de rigor, donettes, i cap al Refugi Vicenç Barber, un cop allà ja només quedarà baixar! Ens enganxem amb un grupet i anem fent, al tocar la pista i saber que només ens queden uns metres per arribar a la nostra meta, fa que apretem el pas inconscientment, trote alegre i arribem de nou al Bruc, ara si a disfrutar d'algunes cervezetes mentre parlem amb un i altre i compartim les bones sensacions dels dia! Finalment van ser 7:30h amb parades incloses de punktrail per la muntanya màgica! El cert és que vam disfrutar molt, agrair a tothom que va vetllar perquè no ens faltes de res ens els avituallaments i agrair també el Carles pel bon guiatge i ritme que va portar al grup.
Acte seguit anem cap al Bufet lliure a fer un bon dinar per recuperar forces i tancar aquesta GRAN Marató Pirata de Montserrat del ben parits del KOALA'S TEAM!